Office 365

Huijbregts ICT  levert en beheert al sinds het begin diverse Office 365 omgevingen van groot tot klein.

Organisaties zonder eigen IT personeel kunnen Office 365 support en beheer aan ons uitbesteden. De dienst voorziet in  ondersteuning bij problemen, beheerstaken, inrichting, optimalisatie en algemene vragen over Office 365

Wij bieden All-In support en beheer door heel Nederland. Dit doen we via het Internet en met gebruik van geavanceerde software waarmee we op afstand kunnen meekijken op PC en Mac.

Ons All-in support en beheer is een ideale aanvulling in kennisintensieve organisaties waar Office 365 de kerninfrastructuur is. Ook wanneer u een eigen hardware leverancier heeft of een ‘bring-your-own device’ beleid hanteert (de medewerker koopt zelf de PC hardware) heeft u met deze dienst een vast aanspreekpunt voor uw IT vraagstukken.

OFFICE 365 SUPPORT

Indien uw organisatie geen eigen IT personeel heeft kunt u veel tijd en frustratie van medewerkers besparen met een professioneel aanspreekpunt bij problemen en vragen. Onze helpdesk staat tijdens kantooruren altijd klaar, waar u ook bent. De helpdesk is bereikbaar via e-mail en telefoon:

  • Ondersteuning bij storingen
    Wij bieden ondersteuning bij storingen bij het gebruik van Office 365 en de toepasselijke cliëntprogrammatuur: Microsoft Edge, Outlook, Outlook Web App, OneDrive, Office, Office Online, Sharepoint, Onedrive of Skype voor bedrijven.
  • Algemene vragen
    Hieronder wordt verstaan het beantwoorden van vragen over het gebruik van alles IT-Gerelateerd o.a. diensten en cliëntprogrammatuur.

OFFICE 365 BEHEER

Wij beheren uw IT omgeving op een professionele manier en nemen u werk uit handen. We verzorgen de gehele levenscyclus van Office 365 onderdelen, van aanmaak tot ontmanteling (bijvoorbeeld inlogcodes, postbussen of documentbibliotheken). Ook verzorgen we zorgen ervoor dat uw IT omgeving in goede conditie blijft:

  • Beheerstaken
    Hieronder vallen gangbare beheerstaken zoals het aanmaken of wijzigen van gebruikers, gedeelde postbussen, distributielijsten, externe contactpersonen, bijnamen, permissies, bibliotheken etc.
  • Inrichting & optimalisatie
    Wij kijken samen met u hoe we het gebruik van Office 365 kunnen optimaliseren. Zo kunnen we Sharepoint als intranet of kenniscentrum inrichten.
  • Periodieke gezondheidscheck
    Hierin controleren wij uw complete IT-Omgeving op een aantal kritische punten: domein-instellingen, beveiligings-instellingen, licentiebeheer en een aantal hoofdpermissies op mail en bestanden.
 

ALL-IN IT BEHEER

Geniet van IT die echt lekker werkt! HI-O365 is een all-in ICT beheerdienst tegen vaste lage maandelijkse tarieven per werkplek. Met HI-O365 heeft u minimale uitvaltijd, optimale bescherming en beperkt u onverwachte IT uitgaven. Naast Office 365 support en beheer zijn hierbij alle support en beheer van de werkstations, netwerk en printers inbegrepen:

  • Pro-actief signaleren en oplossen van problemen
  • Installatie en configuratie van nieuwe software
  • Aanpassingen op werkstation, netwerk en Office 365 niveau
  • Monitoring & Inventarisatie van hard- en software
  • Automatische uitrol en up-to-date houden van software
  • Bereikbaarheid van 08.00 en 22.00 uur
  • Een gegarandeerde responsetijd van 2 uur
  • Meekijken op afstand en hulp op locatie
  • Dienstenniveau vastgelegd in serviceovereenkomst